måndag, maj 07, 2007

New

Jag får ju lite panik när jag läser om spindel i örat, för jag har haft kli och kill i mitt ena öra jättelänge nu. Tänk om det springer runt nån liten tusenfoting eller tvestjärt där. Inte roligt.

Jag har jobbat hela helgen, men i torsdags hade vi torsdagsöl med jobbet. Det slutade på ett berg med hemmagjort rödvin och allsång. Härligt, jag kom hem vid halv sex. Sen var det bara jobb hela helgen, men helt ok. Jag hade ju bra sällskap =)
En ny vecka med nya tag, denna veckas utmaning är att hitta en lösning på problemet med SM. Kanske borde jag bara skita it och åka till Gotland med lovley family, men jag vill vara med Linus och heja på GSW =) Han ska ju vinna.

Jag lovade Martin i torsdags att jag ska skriva mer positivt i min blogg så nu ska jag göra det. Ingen mer offerkofta. Jag hade nyss ett jättebra samtal med min chef Gisela. Hon fattar, och det är skönt. Jag ordbajsade som 17 om allt som händer nu och hur jag mår och det hjälpte. Jag mådde piss när jag kom hit och nu ska jag välja känsla själv. Jag ska vägra vara ledsen, vägra ta in de negativa känslorna. Fan vad tråkig min blogg kommer bli =)


And you’re totally fogged in your head
If you were serious right now when you said
That it’s because they will be bullied in school
cause that means you let the bullies set the rules

And you can legislate and oppress
and you can make my life a mess
But you can't change the way I feel
Or convince me that my wish is unreal
And you can strike me down and fence me
And you can claim that there’s opinion against me
But I’ll still win over You, Sir
cause if you fight Love,
you’re always a looser

So Be It

3 kommentarer:

Anonym sa...

Jenny vill ha en glad Tilla! Tycka det är megamassor med bra om du ska bli glad :)

Pollifaxen sa...

Men URK!!! "Vill du ha en snigel på ögat" kan slänga sig i väggen!

Martin sa...

Gör det DU vill göra, inte vad någon säger åt dig.
Få input->bearbeta->resultat.

Rödvin på fredagmornar.....klockrent, ha ha.