måndag, september 10, 2007

Efter helgen

Eftersom jag jobbade 10 timmar i lördags tänkte jag att jag skulle gott och väl hinna med att skriva ett inlägg. Men icke! Det vr så mycket att göra att jag inte hann.
Nu är jag på jobbet och det är ganska lugnt så jag gör ett försök.

Det känns som att bloggen fått flera läsare på sistonde, vilket är jättekul. Jag önskar bara att jag visste hur man kollar antal unika besökare per dag. Någon som har et tips?

I fredags var jag på kryssning. Det var länge sen sist och jag visste inte riktigt hur det skulle gå. Vi var många personer och jag skulle ta det lugnt och allt sånt där. Det blev en succé. Jag och Jennöh hade kul, skönt att båda hade en bra kryssning liksom. Jag träffa en keps från avesta, sött med dialekt. Mötte även en trevlig Björn som var kalsongmodell. Jag frågade om man var tvungen att ha en stor ni-vet-vad om man skulle vara det, men han dementerade det ryktet. Tydligen ska de ha fin mage, och det hade han onekligen. Man kan väl fylla upp kallingen med nån strumpa eller nåt om man tycker det är lite för tomt där...

Lördagen spenderades som bekant på luntis. I 10 timmars rusning typ. Nej kanske inte, men nästan. Igår var bara en mellandag då jag skulle sova på dagen och även somna tidigt eftersom jag började 05 imorse. Så nu sitter jag här. Igen. Längtar bara bort till overkligheten som allra oftast. Även om verkligheten känns okej nu faktiskt. Konstig känsla.

Katrin Schulman har tydligen skrivit om mig på sin blogg. Det är lite roligt. Hon har skrivit elaka saker, men det gör mig inget, för det är inte personligt liksom.
Hon skriver mest hemskt om Mia, och bara nån liten kommentar om mig, men det är kul att läsa andras kommentarer på hennes inlägg. De flesta är på min sida, men några är elaka också.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Läste på hennes blogg.Vissa människor är det bara synd om. En del människor är så olyckliga att de måste föda sig på andras olycka. De har ingen förmåga till sympati, utan väljer att se allt från egen synvinkel. Att de"vågar" säga vad de tänker och tycker är lika modigt och moget som dagisbarnen som rapar ut det som först kommer på tanken. Det är så fruktansvärt omoget att tycka att det är häftigt att klanka ner på andra.Det är bara så synd om dem!

Pollifaxen sa...

google analytics tror jag du får med automatik på blogger. Logga bara in och kolla runt så borde du hitta.

Pollifaxen sa...

Haha. Vilken patetisk människa och vilken kass blogg hon har? Vem är hon öht? Haha, aldrig hört talas om henne....Kunde inte hålla tyst utan skrev en komment i hennes...ehum...blogg? :P