fredag, september 14, 2007

Stort

Mitt liv är nu komplett; Henrik Schyffert har en blogg, kolla HÄR

Riktigt roligt att alla skaffar bloggar nu. Det är hett.
När jag tänker efter så har jag bloggat aktivt i snart tre år. Och då räknar jag inte med alla de åren som jag skrev lunardagbok. Jag är verkligen en oldie. Vet inte riktigt när det började. Undrar också hur jag kom på att jag skulle blogga.

Igår var en hetsig dag. Jag började bra, kom till jobbet och inget var kaos. Sen fick vi lönespecen och jag flippade ur. Gick ner till lönetjejerna och grät nästan. Det var inget fel, jag har helt enkelt jobbat mycket för lite lön. Fast sjuklönen har inte betalats ut, det va ett fel. Äsch, jag får ut ganska bra, men man vill alltid ha mer...
Sen kom jag på att jag bokat biljetten till Linköping fel, jag hade bokat till 14,40 fast jag slutade 16. Så jag ringde bemanning och frågade, men vi har höjd beredskap i helgen pga nån Läkarkonferens med 16.000 läkare från hela världen, så det skulle inte gå att sluta tidigare. Det saknades två pers i grafen, så om jag hittade tre som kunde jobba timmen mellan 15-16 skulle jag få sluta tidigare.
Jag är ju en stjärna, så jag fixade det. Linkan here I come!

"Den där Tilla har en blogg" - Roligt

Inga kommentarer: