tisdag, september 04, 2007

Tack

Vad glad jag blir att folk har lämnat kommentarer! Tack ni tjejer från värmland, det värmer =)
Jag tyckte att det var jobbigt att se mig själv, även om jag gått igenom det förut.
Det enda jag såg var en tjock ledsen tjej som inte döljer det så bra som hon tror. Ledsna ögon. Men jag fick bara positiv feedback, det är skoj. Telefonen gick varm av alla SMS.
Alla vänner från Kattne som tittade, tack. Jag har alltid min hemstad i hjärtat.
Melwin, vi kan väl ta en date nån gång jag e hemma? Vi har ju försökt flera gånger, men inte lyckats.
Annelie, tack för dina varma och kloka sms igår. Annika, tack för dina roliga! Sakuraaaaaaa.
Lola, tack för att du fortfarande tänker på mig, Linus babe du + jag!
Och alla andra med.

Oj vilket töntigt sentimentalt inlägg det här blir =) Men skit samma.

Jag minns från inspelningen saker som inte kom med igår. Renée var med med då och pratade och skämtade, hon är riktigt rolig. Vi pratade om andra saker också, som inte kom med. Men det viktigaste var där tror jag.
Jag har inte riktigt kommit överens med Mia än, det kändes som om hon avbröt mig mycket och att det hon sa bara var en miniverision av hennes föreläsning. Hon var annorlunda off camera. Men det var ju Anna Skipper också, fast verkligen inte på samma sätt. Mia är värme, Anna är kyla.

1 kommentar:

Camilla sa...

Hej Tilla!

Tycker du var så fantastiskt modig som vågade vara så öppen med hur du känner och mår i TV. Min tanke när Mia avbröt dig ganska ofta var att hon ville "bryta tankebanorna" och få dig att ifrågasätta dem. Kan det inte ha varit så tror du?

Ett litet råd bara; Du förtjänar så mycket bättre än att umgås med eller få några som helsta tips av Katrin Schulman. Håll dig undan från henne. Mia är den som vill dig väl utan att hon vinner ngt på det själv. Jag tror inte Katrin gör något som inte tjänar till att dra uppmärksamhet till sig själv.
Visst är det skönt att känna sig smal och i form, men de inre problemen kommer att finnas kvar oavsett om du väger 50 eller 150 kilo.


Du förtjänar bättre Tilla!!
Kram på dig