fredag, september 21, 2007

Morgon

Eftersom så många frågar så ska jag nu berätta att ja, jag var med i du är vad du äter. Det var en rolig upplevelse då, men när jag tänker på det i efterhand så var de inte så snälla. Förnedringsteve och allt det där. Men jag gick ju ner i vikt, och det var det som var målet, så jag kanske inte ska klaga. Plus att i kontraktet står det att jag inte får avslöja saker, så då gör jag inte det. Speciellt inte på en blogg som alla kan läsa.
Anna Skipper var trevligare off camera, precis som Mia. Men ändå var Anna inte en person som jag känner förtroende för, jag har fått höra saker om henne som gör det värre också.
Men jag är ju inte den som dömer nån...

Kalla mig kändiskåt, dömande, vad ni vill. Jag har bara sökt gratishjälp, sen att jag hamnat på teve har bara inneburit en bonus. Jag har ju fått folk att läsa min blogg, vilket var det jag ville. Jag tar gärna emot kritik, bra och dålig, men jag skrattar mest åt inlägg som den där anonyma som ville ge mig tips på hur jag kunde bli snyggare.
Jag tror inte att jag blir snyggare av att spendera massa pengar på spa, sminkkurs, Toni&Guy och allt sånt. Jag kan göra mig snygg, men det där kortet var ju taget en lördagmorgon och håret var nyfärgat.
Jag säger aldrig nej till gratishjälp, varför ska jag göra det? Jag gillar Katrin och hon är super som gör det här för mig. Varför klaga, det funkar ju?

Morgonstund har guld i mun har jag hört, men att börja fem har sina nackdelar. Trött blir man, och när alla nattisar gått hem så är jag kvar...

Inga kommentarer: