tisdag, september 25, 2007

Måndag, fast tisdag

Det känns som om jag går runt med ständigt grus i ögonen nu. Vet inte hur mycket jag ska behöva sova för att jag ska känna mig utvilad. Det finns perioder då jag sover alldeles för mycket och blir trött av det, men nu har jag inte gjort det... Suck, det är nog min PMS-period som börjar nu. Då blire en vecka av depp och trötthet. Hatar PMS, det är som en ond cirkel.

Rapport från helgen då ur matperspektiv: Jag skötte mig bra på lördagen och käkade medtagen sallad, sen på kvällen blev det en hamburgare. På söndagen åt jag hotellfrukost, mycket bra äggröra och korv. Dansade hela dagen och kom 8. Ganska okej, men inte bra.
På hemvägen stannade vi på en mack. Jag lyckades hålla mig från chips då, men när jag kom hem så kunde jag inte. En pringles gick jag och köpte och låg hemma och kollade på film medan jag smockade i mig dem... Dåligt.
Men nu blire nya tag igen, känns som om jag varje kväll ligger och tänker på hur jag ska avstå från allt onyttigt. Tur att jag har Emelie som, när hon inte lurar mig att äta chokladkaka, peppar mig att inte äta fel. En gång drog hon bort en macka från min mun i all välmening.
Hoppas vi kan åka på VM som press, skulle vara riktigt coolt, jag älskar att skriva och om jag får skriva om dans så blir det extra bra.

Linus har en Blogg, kolla in den.

Inga kommentarer: