onsdag, mars 05, 2008

Jobb

Jag hänger på Match.com nu och kan inte sluta le. Det är så kul att kolla runt på profiler. Det roligaste jag hittade idag är en som gjort ett slags kollage på sig själv som foton. Skrivit sitt namn och allt. Det är så fint och gulligt, jag blir lite skrattig.
Skrattig blir jag ju även av mina egna skämt, på min profil har jag på frågan; vad är din trosuppfattning, svarat "jag använder bara mina egna trosor". Hur kul är inte det! Asroligt.
Ibland blir jag skrattig för att killar är så snygga. Men så vet man ju att man lägger upp sina snyggaste bilder. Förutom jag som har lagt upp fulbilder också, bara för att folk ska fatta att jag inte tar mig på för stort allvar.
Men det är ändå ingen som kontaktar mig där längre, förut hade jag många som blinkade. Äh, jag ska ju ändå inte bli kär.

Nu ska jag nog käka yakiniku.

Inga kommentarer: