fredag, mars 14, 2008

Postkonsadepp

Idag vaknade jag med en näsa som inte gick att andas med. Munnen var snustorr och luftmadrassen var halvtom. INTE halvfull.
Ringde till mamma och gnällde, hon sa att jag skulle vara vaken, inte somna om fast jag hade tre timmar att sova om jag ville, vilket nu resulterar i att jag är trött som satan. Jag skulle gå och köpa kan jang eller nåt, men jag hittade ingen hälsokostbutik så jag gick till jobbet och lämpade av min tunga ryggsäck. Då får jag höra att det finns en i närheten av jobbet, men väl där så tar de inte kort. Går till seven och köper halstabletter(inte den sorten jag ville ha) och tar ut pengar. Kommer på att jag borde äta så jag köper lunchsushi, som för övrigt är väldigt svårt att uttala, men på det här stället gör de verkligen dålig sushi. Allt ramlade isär och det smakade inte speciellt bra. Plus att de alltid gör så stora bitar där, och riset är kladdigt.
Sen har mamma försökt locka hem mig i helgen för kuration. Jag ska ju till Hammarö och ha danshelg, men det känns inte fel att åka hem. Jag har fem timmar att bestämma mig på.
Nu sitter jag på jobbet och det är väl drägligt, men alla är så hurtiga och glada. Jag orkar inte med folk som är så. Speciellt inte när jag är sjuk och gnällig.

Kent igår var fantastiskt. De började så starkt med bra låtar och det sjönk inte nån gång. Hallen var bra och det var inte så mycket folk.
Det ska bli jävligt kul att åka igen om en vecka.

Ynk ynk ynk

Inga kommentarer: