onsdag, mars 26, 2008

Snart så

I kattne igen. Härligt. Det blir en tidig kväll, för vi ska åka tidigt imorn. Till Ullared! Äntligen!
Ska bli så himla kul att se det, jag har så stora förhoppningar och planer. Hoppas bara inte att det är som ett lite större Rusta eller ÖB.
Jag har sett två mysiga filmer på senaste, Once och Happy endings. Once var en liten mysig film om musik. Den var fin, men lite tråkig och lite dåligt filmad. Men det skulle kanske vara så. Det var väldigt bra musik i den iallafall.
Happy endings är en film om olika människors öden som går ihop med varandra. Den var jättebra, jag gillar när olika människor möts utan att de vet vilka det är, fast vi som tittar vet.

Jag har lite ont i huvet, hmmm. Har inte ätit så bra på senaste.

Jag har också lite ångest inför Arvika, jag känner att det inte kommer bli nåt bra med mig. Jag kommer kanske inte klara av det som ska göras, nu går så mycket över mitt huvud. Så kände jag förra året också visserligen, men ändå. Det kanske är nervositet blandat med besvikelse. Nervositet för att jag vill klara det, jag vill bli en större del av festivalen och besvikelse för att jag vill att det ska bli lika roligt som förra året, jag vill hänga med de kompisar jag fick då, och nu vet jag inte vad det går ut på, om jag kommer känna mig otillräcklig och ivägen. Jag har så höga förväntningar på festivalen, jag vill att det ska bli den bästa veckan ever. Kanske kan det inte överträffa förra året för att det var första gången och allt var nytt och roligt. Fast å andra sidan så kommer det bli mer insyn för mig nu, och det gillar jag ju, när jag får veta mer om nåt än vad andra vet.
Det är iallfall jättebra band iår, kommer bli hur kul som helst att se(även om jag inte får ta hand om The Band myself)
Kolla arvikafestivalen.se.

Nu ska jag kolla in Daniel i SYTYCD.
Imorn blire shopping!

1 kommentar:

Anonym sa...

http://www.expressen.se/1.1098922