tisdag, april 22, 2008

Bloggtorka?

Nej, kommentarstorka.

Jag har åkt skidor i helgen, det var riktigt roligt. Jag såg framför mig hur jag skulle ramla omkull och bryta massa ben, eller åka skitdåligt och sinka de andra. Men ack, så fel jag hade. Jag tog tre svängar lite svajigt, men sen kom jag igång rejält. Jag for på som värsta proffset, sen lärde pappa upp mig hur jag skulle åka snyggt.
Jag klara till och med att åka i svart backe utan att dö.

Ikväll ska vi ha partaj med jobbet. Jag är ledig imorn, så jag kan festa hur mycket jag vill.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Vad modig du är!
Jag vågade prove en röd backe när jag lärde mig åka nu i Sälen - men det kom några tårar innan jag kom ner. :)
Modiga Vi! :D

Anonym sa...

Var det dig jag såg på gatan från balkongen, vinglandes med en cigarett och öl i handen på väg in i taxin? Det verkade roligt.

Glimra sa...

Det var verkligen jag. :)