torsdag, april 10, 2008

Torsdag

Igår hade vi after work, det var roligt. Jag slutade 23, med de höll fortfarande på då. Vi satt på N'see bar i nån timme, sen drog vi till Anchor. Det var roligt, vi snackade och drack öl.

Jag skrev det här till bloggen, men det kom aldrig fram, så jag skriver det nu istället:



"Jag är på Anchor. Alla snygga killar har snygga tjejer. Men jag vill ändå inte ha en kille som vill ha en tjej som inte är som jag. Folk måste tänka mera än de tror. Jag kan verkligen bli förvånad över hur otänkiga vissa människor är. Har de inget innanför pannbenet? Jag är mer än så."



Roligt att jag lyckades skriva ett fylleinlägg som ändå var positivt. Annars brukar jag bara få läsa om hur ful jag är och vad jag hatar alla människor. Men nu skrev jag nåt bra ändå. Känns skönt, som en slags revansch.



Idag gick jag till jobbet efter att ha sett Things we lost in the fire, en väldigt bra film. Jag hade cool outfit idag, ny tröja, ny jacka (lite för kall), ny fläck på nyxan och bra skor. Jag gick bara lite vilse, men det är ju bra motion som mamma skulle sagt.




Jag blir irriterad på att min mobilblogg inte funkar. Det går inte att skicka till bloggen, det hamnar i drafts, och när jag ska publicera i efterhand så försvinner texten bakom bilden. Fattar inget, och blogger help är inte så jävla bra. Nån som kan?

Inga kommentarer: