måndag, april 28, 2008

Västkusten

Nu har jag besökt den också. Jag for över till andra sidan landet i helgen, sånt är kul. Jag tyckte inte ens att det var så hemskt att åka buss så länge, jag gillar att transportera mig.
Tävlingen var rolig, bättre än förväntat. Ingo var där så vi hängde med honom. På kvällen åkte vi till Tanum strand och dansade till Highlights. De var ganska bra, men inte så bra som jag tyckte de var sist jag såg dem. Trodde jag skulle få säga hej till Chris, men han var inte så social som Andreas tyvärr. Så det blev inget med det.

Idag har jag en ledig eftermiddag. Jag tänker att jag borde gå och köpa friskis-kort och gå och träna, men nu när det närmar sig så vill jag inte. Det känns så jobbigt att träna, det har blivit något negativt av det, jag vill att det ska vara roligt att träna. Måste hitta nån form av motion förutom dansen som är rolig.
Ska nog gå och se Andy Warhol-utställningen istället. Och hämta skivan om butikskillen har bränt den till mig.

I fredags ringde det en kille som sa hej det är robert. Jag trodde det var avesta-robert som jag träffade i höstas, men det var det inte. Han sa att om du glömt mig så kan vi skita i det, men då blev jag nyfiken, så visade det sig att det var Rogland! Jag blev så glad, det var tusen år sen han hörde av sig. Sen blev jag nyfiken igen varför han ringde, men det brukar vara så att han inte hör av sig på länge, sen hux flux så gör han det. Jag måste finnas i hans tankar fortfarande, det är kul. Hoppas han ringer igen.

Inga kommentarer: