onsdag, april 30, 2008

Hets Hets

Igår hade jag mycket att stå i tyckte jag. Det har ju varit problem men min deklaration, jag har inte fått papprena som jag borde, så när jag ringde dem och frågade så skulle de skicka nya. Men jag kunde inte deklarera via sms då, för originalkontrollnumrena fanns bara på originalet. Okej. De sa att jag kunde göra det via e-legitimation som jag har via min bank. Så igår när jag kom hem (sent) från buggen skulle jag sätta mig och deklarera. Men då funkade det inte, så jag ringde handelsbankens support ("du har plats nummer 7 i kön, beräknad svarstid 27 minuter"), men under tiden så läste jag på hemsidan att det inte var samma sorts e-legitimation på banken som man kunde deklarera med. Så jag sket i det, bestämde mig för att sova. Jag får gå till något kontor och lämna in det istället. Men det är så frustrerande, jag vill ju bara attt det ska funka, inte krångla.
Men tankarna kring helgen hindrade mig från sömnen. Det känns som om det är så mycket att göra, jag måste fixa så mycket. Men det är det nog inte, jag är nog bara nervös. Jag vill vara världens bästa lagledare, ha typ allt i väskan som någonsin kan tänkas behövas. Gå runt som en über-förvaringslåda och alla ska bli avis på Linus som har mig.

1 kommentar:

Anonym sa...

ALLA kommer vara avis på mig för att jag har dig som lagledare! :D I LOOOOOVE IT AND I LOOOOOOVE U!