söndag, april 13, 2008

Söndag

Vilken helg. Jag jobbade ju i fredags och kom hem sent, och igår åkte vi till IKEA och handlade riktiga sängar. No more läckande luftmadrass! Sen skulle det även inskaffas stereo. Det började som högtalare till iPoden, och slutade med lyxljud. Så nu ligger jag i en riktig säng och lyssnar på musik i superbra högtalare.
Jag kopplade in tv:n också, så nu kan vi se på tv. Men bara på 1,2 och 4. Jag håller på att kolla upp om tv:n vi har har inbyggd digitalbox. Jag tror att den har det, en sony bravia. Det verkar som det, för det finns ett hål där man kan stoppa in nåt slags kort, och när jag trycker på digital på dosan så kommer kanalinfo fram, men ingen kanal. Nån som vet?

Jag och Annika var på patricia igår, det var kul. Vi började hemma hos hennes mamma, drack vin och lyssnade på Kent. Synd bara att vi inte lyckades möta Mikaela som var ute och drack öl.
Nu har jag ont i huvet och vill äta chips. Men ska ta en tablett och sen gå och handla mat istället.

Hej!

Inga kommentarer: