torsdag, april 24, 2008

Update

Slingträffen blev lyckad. Det var synd bara att jag inte vann den jävla tre-kampen. Jag ska hålla mig ifrån tävlingar, jag blir så extremt tävlingsmässig. Jag tror det kommer läggas upp film på mitt kubb-spelande på Facebook, det blir väldigt kul att se mina utbrott.
Vinglig, det var jag verkligen när vi gick till taxin. Då åkte vi till Ballbreakers och spelade massa spel. Sen soapbar och bli lämnad ensam. Kul fram tills dess dock, borde kanske inte bli så arg och förvånad längre, människor gör ju dumma saker i fyllan.

Är det någon som vet vad jag ska göra 13 14 15 maj? Jag har lagt mig att inte jobba där, men jag vet inte varför. Jag skulle ju kunna jobba och tjäna extra pengar.

Imorn ska jag åka till Tanumshede och sen Grebbestad för att hälsa på Sara. Vi ska på tävling på lördag, ska bli kul att bara titta. Jag brukar alltid göra nåt, tävla eller sidodöma, men nu ska jag bara slappa och kolla på dans. Det som inte blir kul är att det tar typ 8 timmar att åka med buss. Jag kunde inte åka tåg, det kostade så jävla mycket. Får ta med mig tusen böcker eller nåt.

Lurre snart, jag är så hungrig

Inga kommentarer: