fredag, april 11, 2008

Fredag

Vilken dag hörrni. Jag vaknade av att jag typ låg på golvet, luften var helt borta. Gick upp direkt och bestämde mig för att laga mat. När jag gjort mina makaroner och makrill så börjar jag käka. När det mesta är uppätet hittar jag en liten mjölbagge i maten. Kokt. De kommer sällan ensamma, så troligtvis har jag ätit en skalbagge idag. Suck. Jag fick panik och bestämde mig för att jag hade två val; antingen skulle jag gå och spy eller bara låta det var. Jag valde val nr 2. Skit samma, jag kan må bra av lite skit.
Kollade på Vantage point, den var riktigt bra. Snabb, många historier samtidigt och ett bra slut. I like.

Håller på och surfar på resesidor. Nu vill jag åka. Nån stans, nån gång. Har ledigt i början på juni, kanske ska jag ta och åka nån stans. Kan inte bestämma mig om jag vill till en stad eller en strand. Vore roligt att gå runt i venedig och titta på gondolerna som åker omkring. Eller kanske gå på illuminativandring i Rom. Eller bara ha det lovley på en strand under solen. Jag vill iallafall göra nåt.

Föresten så är Leheo hemma nu!

Inga kommentarer: