tisdag, juli 22, 2008

Asså

Jag tror på riktigt nu att jag är blockad från 1000apor. Helt crazy, men jag har inte kommit in på den sidan på flera dagar, det bara laddar, men jag kommer aldrig dit. Andra sidor fungerar utmärkt, men inte den.
För länge sen fick jag nåt mejl från Calle om att jag snackat skit och numera är blockad, men jag antog att det var ett skämtmejl eftersom jag kom in på sidan och eftersom Calle inte ens vet vem jag är. Han har bara sett mig en gång, och då släpade jag envist massa väskor till Karlaplans t-bana. Men nu kanske de har gjort det på riktigt... Men jag överlever.
Kan inte nån gå in där och säga om det händer nåt skoj? Jag saknar deras bloggar, hemskt att inse att jag inte helt kan gå igenom dagen utan att veta vad de har för sig. Vad hände egentligen på festen jag sumpade på grund av några torra brudar? Hjälp mig att stilla behovet.

Inga kommentarer: