torsdag, juli 10, 2008

Gotland!

Sitter nu i mitt kära paradis och tar det lugnt. Smälter veckan innan skulle man kunna säga. Det jag gör här är allt det jag inte gjorde i Arvika typ. Sover, äter, läser, semestersaker helt enkelt.
Det är jätteskönt att ha internet här, även om jag säkert skulle ha klarat mig alldeles utmärkt utan det. Eller kanske inte alldeles utmärkt, för jag vill ju vara updated med världen omkring mig.

Hunden hittar pinnar att bita på, katten går runt i skogen, marisarna bor utomhus i en fin låda och bråkar inte, vi andra gör inget förhastat, vi har all tid i världen här. Mamma har gömt allt godis jag köpte, men jag har hittat det. Jag har sprayat sidlugg, för den har blivit så lång. Jag sitter ute mest av trots, för det är jävligt kallt när det blåser nu. Borde gå in och mysa eller nåt, men fan, jag ville ju sitta med datorn i mina stolar som även är mitt inre rum, tror att det ska ge mig inspiration. Har ju hittat hur framtiden ska se ut, jag måste bara se till att den blir av, jag kan inte tro att det bara händer. Alla kontakter jag skaffat mig, se bara till att ta vara på dem. Kanske kan det börja nu, livet jag vill ha. Det är inte svårt. Inte om jag vill.

Det är härligt att inte veta vad man ska göra imorn, eller på hela veckan. Min enda plan är att på lördag är det Lions loppmarknad inne i Klintehamn och dit ska jag ta mig. Har missat den de senaste åren men nu ska jag dit och hitta nåt bra fynd hoppas jag.
Jag önskar jag kände nån med båt, för jag vill ge mig ut på havet nån gång. Det är så mysigt, jag vill segla en hel dag och bara finnas till.
Men nu är det för kallt, nu går jag in och slipar vidare på min framtid.

Inga kommentarer: