tisdag, juli 08, 2008

On the go

Jag sitter på tåget nu till Sthlm. I all hast bestämde jag mig för att åka till Gotland redan ikväll. Kanske var det för förhastat, men nu blev det så iallafall. Kanske skönt att vakna upp där imorn utan att behöva göra nåt mer.
Jag hade kunnat stanna i Arvika och hjälpt till lite mer, men då hade jag väl ångrat mig igen, det brukar bli bättre när jag bara kastar mig ut i saker utan att tänka igenom dem alldeles för mycket. Om jag ältar blir det bara dåligt.
Mina mobiler är typ helt batterilösa för min laddare försvann i avvecklingen, så jag har inte kunnat ladda dem sen i söndags. Har fixat så pappa ska stå redo när jag åker förbi Kattne nu med en laddare så jag kan ta med mig den till Gotland. Hoppas jag inte somnar bara och missar det, jag har ju gjort det en gång förut när jag skulle åka från Karlstad efter en fest och mamma skulle ge mig frulle på vägen. Vilken hjärtesorg när jag tänker på det.

Jaja, nu är Arvikafestivalen slut iallafall, och jag har semester på riktigt. Hela veckan har gått sjukt fort även om det känns som tusen år sen jag åkte dit. Vi har varit grymma och helt härliga hela tiden, nästan. Några psykbryt, nära döden-upplevelser, skador och sömnbrist har det blivit. Men det är en helt annan historia som man brukar säga.

Inga kommentarer: