måndag, februari 02, 2009

Csn

Jag sitter nu i telefonkö till Csn för att fråga dem varför de skrivit att jag skrivit att jag inte kommer tjäna några pengar i höst, vilket jag skrev att jag skulle.
Först satt jag i kö i 10 minuter, för att komma till en tjej som sa att jag behövde kopplas till en handledare. Så nu sitter jag i kö igen. Var 30 sekund kommer en tjejröst som säger "tack för att du väntar". Det är trevligt tycker jag.
Jag är ju inte en sån som blir jättearg för att sitta i kö, tror att jag blivit lite luttrad i och med att jag jobbar i ett call-center där man blir utskälld ofta. Man får förståelse för att man inte vet hur andras system funkar, och speciellt för att det inte är telefonistens fel.
Nu kom jag fram och jag fick exemplarisk hjälp och information och jag är jättenöjd.
Bra CSN!
Jag anser att jag kan få ha åsikter om hur andra call-centers funkar eftersom mitt jobb vann SM i telefoni. HA!

Inga kommentarer: