fredag, februari 13, 2009

Okej

Det sista avsnittet jag såg av Greys Anatomy gick för typ två veckor sen, och då

(OBS!! VARNING FÖR SPOILERS!!)

var hon arg på Denny för att hon förstod varför han var där hos henne. Hon kom på att hon var sjuk. Jag tänkte inte så mycket på det då när jag såg det, men så läste jag i aftonbladet nu att hon och T.R. Knight vill sluta i serien, och då fattar jag helt plötsligt!
Hon kommer ju få en dödlig sjukdom, kämpa massor och sen dö!! Det är helt ofattbart, Izzie kan ju inte dö, hon är ju min favvo. Jag kan redan ana att säsongsavslutningen kommer bli jävligt sorglig om hon dör då. Eller så kanske hon är kvar en säsong till, för att dra ut på det lite.
Fan att jag ska vara så smart och fatta sånt här.

1 kommentar:

Pollifaxen sa...

Njaaa... Hon tog ju massa prover senaste avsnittet och var frisk. (om det nu inte var så att hennes prover blandades ihop med en patients)

Danny försvann ju när hon insåg att han var där för "henne". Att det var hon som inte ville släppa taget om honom och inte vice versa. Fast det var rätt luddigt vad som egentligen menades. (eller så är jag trög)