onsdag, februari 11, 2009

Kolhydrater

Igår vad jag ju och myste i Södertälje. Det blev mycket gott att äta och dricka och väldigt roligt att spela spel. Jag käkade underbara Calamares med bulgur. Sen blev det champagne, öl, chips, läsk osv osv.
Eftersom jag inte käkat kolhydrater på några veckor så blev det här en chock för min mage. Jag fick ont nästan direkt och min mage svällde upp som fan, såg mer gravid ut än Salem och Lisa som faktiskt är gravida.
När jag kom hem kunde jag inte gå på toa, det tog verkligen helt stopp. Fick försöka sova de få timmarna jag kunde och när jag vaknade imorse så var det fortfarande likadant. Jag hade så jävla ont.
Nu har det lugnat ner sig, men jag måste verkligen komma ihåg att det inte är värt det. Plus att jag fick halsbränna också, det kommer som ett brev på posten när jag ätit kolhydrater.

Bort med det!

Inga kommentarer: