måndag, april 27, 2009

Dunderhelg

Vilken helg jag haft, det har varit askul!
Vi åkte med båten på fredag kväll till Finland, dansade lite men gick och la oss rätt tidigt. Båten kom i hamn halv åtta så vi var tvugna att gå upp tidigt. Fixade oss och gick sen till bussen som tog oss till hallen. Det var inte svårt att komma in, allt fixade sig lätt som en plätt.
Tävlingen drog igång, det var inte superbra ordnat, men fint ändå. Speakrarna var rätt oinspirerande, och det var inte många som hade jättekoll.
Trots detta så var det roligt och det bjöds på bra dans.
Fest på kvällen, ska kanske inte gå in på hur det gick för mig. Har i alla fall bestämt mig (igen) för att inte dricka så fasligt. Det blir ju bara knas.
Båten hem var mysig, sov typ hela dagen, kom hem, kollade på söndagsparty och sen somnade jag.
Snabb resumering av helgen.

Idag har jag seminarium där jag ska ha redovisning. Det känns inte bra, jag är väldigt oförberedd pga tidsbrist. Ska försöka plugga idag på jobbet, och jag hoppas att klarar det relativt bra. Jag behöver inte briljera, vill bara göra rätt.

Inga kommentarer: