torsdag, april 16, 2009

Jaha

Nu är jag i Ski och mellanlandar innan jag ska ta tåget hem imorn bitti. Det har varit bra i fjällen, vi kom dit på dagen i måndags och åkte ut i backen så fort som möjligt. Jono hade med sig en kompis, Orre och det var perfect match. Har haft skitkul med de två i veckan.
Det var lite trögt att åka på måndagen, men på tisdagen hade det frusit på lite så då var det perfekt. Vi åkte ut rätt tidigt och körde hela dagen. Jonas gjorde en über-vurpa typ i första åket, trodde han hade dött. Men det hade han som tur var inte. Resten av dagen var perfa, blev lite bränd på näsan och i pannan tror jag.
Sen blev det sämre, onsdagen var seg att åka, det var så varmt och snön var så uppkörd. Idag regnade det hela dagen så vi åkte hem i stället för ut i backen.
Men ändå så har det varit roligt att vara där. Mycket tack vare Jono och Orre, älskar när man kan skratta och skämta ihop. Önskar jag var en del av deras gäng.

I helgen har vi möte om Arvika. Det ska bli bra, för nu känns det rätt segt. Var pepp för några veckor sen, men nu är jag lite trög. Sen börjar verkligheten igen. Har varit ledig och fri och härlig i över två veckor. Visst, jag jobbade två dar i påsk, men det räknas inte.
Hoppas på lite lycka i veckan. I need it.

Inga kommentarer: