måndag, juni 22, 2009

Bra egentligen

Det är ju bra att jag sover mycket nu, för nästa vecka lär det bli mycket mindre av den varan. På fredag åker jag till Öland och festar i några dagar, sen på måndag åker jag upp till Arvika och jobbar järnet på festival. Nu börjar jag se fram emot det på ett annat sätt, när det verkligen närmar sig. Förut har jag tänkt att jag skulle hellre vilja vara på Öland hela veckan, men en del av mig känner att Ölands-eran är över. Att det var roligt förr i tiden, när jag var som jag var då. Nu när jag förändrat mig så mycket så kanske det inte blir så kul. Vi får se, kanske är det så att jag går in med låga förväntningar så jag ska få skitkul.
Antar att det är med stor ångest jag lämnar Ölandsveckan innan den är slut. Men jag får ju i alla fall åka dit i år, det är stort.

Jag jobbar min näst sista dag idag innan semestern. Om några veckor är ledigheten över, jag förstår att den bara kommer flyga iväg.

1 kommentar:

Pollifaxen sa...

Hur åker du till Öland? Har åker själv i min bil. Du får gärna göra mig sällskap!