torsdag, juni 11, 2009

Shit jag anade inte vad ful bilden från imorse var, då hade jag inte lagt upp den. Den var finare på mobilen, när den var mindre. Men men, nu får den vara där.

Jag har inte somnat än, och känner faktiskt inte så stor trötthet heller. Jag kanske är en sån som behöver gå upp tidigt och sen sova på eftermiddagen. Har varit inne på en hemsida där det står om olika sömnperioder man kan använda sig av. Den var intressant, kolla in den HÄR.

Kanske ska jag omstrukturera min sömn.

Har också sökt lite på Lucid Dreaming, när man är medveten i sina drömmar. Jag kan ofta bestämma i mina drömmar och drömmer ibland saker jag drömt förut. Det är långa sekvenser av drömmar, som ett litet uppdrag eller historia, som återkommer. Då vet jag vad som ska hända och kan utnyttja det till att kanske pröva en annan metod att lösa problemet på. Det är jävligt frustrerande när jag vaknar mitt i utan att ha kommit vidare. Ofta då jag försover mig, när jag vill somna om för att kunna drömma vidare. Vill inte tillbaks till verkligheten.


Igår fick jag min första tidning från prenumerationen av Cosmopolitan, ska spara den till tågresan till Kattne idag. Det är som en liten skatt i min väska, jag vet att den är där, och det känns lite pirrigt att veta att jag har den där, och veta att jag inte ska läsa den än, att jag inte får.

Köpte en bok igår, Agneta Sjödins nya bok, en av de tolv. Blir lite skillnad på läsning, men jag gillar ju att ha det bästa av två världar.

Inga kommentarer: