torsdag, juni 18, 2009

Stil!


Nu kan jag äntligen säga vad jag har hållit på med och vad jag hoppats på så mycket. Jag har fått jobb som stylistassistent! Jag ska jobba för Carina Förne, en superbra stylist som även är chefsredaktör för några kundtidningar. Det känns helt fantastiskt roligt och härligt och jag är superduperglad.

Det här är Carina, jag har snott bilden från Kicki Normans blogg, det är ju tack vare henne jag kommit in på det här spåret. Tänk om jag vetat det när jag mötte henne på Rockbjörnen för flera år sedan, att hon på ett sätt skulle hjälpa mig in på det här spåret. Jag är så tacksam.

3 kommentarer:

Unknown sa...

GRATTIS. Visste ikke at du hadde sånne interesser. Kul å få til noe man ønsker seg veldig. Lykke til.

sabina sa...

du är så tuff tilla!

Pollifaxen sa...

Wow. Vad cool. Kul för dig Tilla :) Kan du få styla mig nån dag :D

Fast du får hälsa den där stylisten hon borde gå upp ett par kilo. Hon är ju för benranglig!?