måndag, juni 22, 2009

Hm

Det där grämer mig lite, att man har kunnat söka efter inlägg och jag inte vetat om det. Jag trodde man sökte efter andra bloggar där. Suck, ni anar inte hur många gånger jag bläddrat igenom mina inlägg för att hitta nåt speciellt...
Allt helt förgäves.
Eller kanske inte helt förgäves, jag har ju blivit lite nostalgisk och så när jag läst.

I alla fall.
Idag är min sista 7-morgon i min 8darsperiod. Jag har börjar 7 nu 8 dagar i rad. Imorn har jag en dag ledigt, ska till IKEA med Philip. Road trip! Det ska bli kul. Ska nog köpa ett balkongbord, och kanske stolar. Jag måste ju öka min IKEA-skuld lite nu när jag ändå är igång...

Jaha, då tar vi tag i den här dagen då. Igår somnade jag typ 20.45, sov hela natten. Känns som om jag sover igen alla mina sömnlösa nätter jag haft senaste tiden.

Inga kommentarer: