fredag, september 04, 2009

Fredag

Inatt har jag sovit knasigt igen, kunde inte sova, vaknade flera gånger och sen vid sju vaknade jag av att Jonas kom hem och sen skulle han åka till Kattne vid åtta. Så när han gick så gick jag upp, satt och stirrade ut genom fönstret, fick för mig att jag skulle göra något på min 2do-list. Så jag kollade och så valde jag att rensa garderoben. Så jag fick en ny kasse med kläder som jag ska ge bort. Eller mamma får dem så kan hon förvalta dem tills jag är redo att slänga dem.

Nu är jag på jobbet, jobbar till 21.
Jag har haft problem att ta mig till Motala imorn, men det har löst sig halvdant. Jag ska åka till Kattne ikväll och så skjutsar (världens bästa) mamma mig till Motala. Sen får jag hoppas att det är någon på tävlingen som ska åka till Sthlm efter och har plats i bilen. Annars blir det problem. Suck.

Inga kommentarer: