måndag, september 14, 2009

Nervös

Idag skickas alla kläder jag plockade ut i fredags till Carina, och jag blir nervös bara jag tänker på det. Jag vill ju att det ska vara superbra grejor och att hon ska bli helt imponerad, men man vet ju aldrig. Jag tycker att jag hittade massa bra saker, och kanske några onödiga, så vi får väl se vad hon säger.

Festen i lördags var jättekul, massa folk och mina presenter gjorde succé! Jag och Linus hade köpt en discokula till henne, och så hade jag ramat in ett foto som vi brukar skratta åt. Hur bra som helst.
I söndags var en bakisdag. Jag jobbade och sen åkte jag hem och kollade på tv hela kvällen. Jag hade sett fram emot Kommissarien och havet jättelänge, men det var ju rena skiten. Vem kan släppa igenom något så fruktansvärt dåligt? Mari Jungstedt måste vara väldigt onöjd med hur hennes böcker har tolkats.

2 kommentarer:

Philip sa...

Jag tyckte också att det var helt uselt, men det kanske berodde på att ljudet var ur synk på min box. Eller var det så för alla?

Glimra sa...

det var nog så för alla, det var dubbat!