fredag, september 25, 2009

Vilken natt

Ja herre Gud vilken natt det varit. Jag jobbade igår till 22, hade utbildning hela dagen. Det var roligt, jag tror att jag gjorde det bra. Alltså, jag höll i utbildningen.
Sen kom jag hem och tänkte att nu är det bara att somna och så börjar jag sju imorgon bitti. Det är bra, för då hinner jag inte få panik över att jag inte har sista Twilight-boken än, eftersom jag ändå inte hinner läsa något.
Sagt och tänkt, så kommer jag hem och är i säng vid halv elva. Pigg! Efter en timmes tankar i huvet så hör jag grannarna komma hem. De brukar jag inte höra så mycket av, de till vänster, det är bara hon bakom TVn som brukar spela hög RnB-musik. Men de kom hem och jag vet inte om de höll på att möblera eller nåt. Sen hörde jag vad de hade för aktivitet för sig. Ni som varit hemma hos mig vet hur lyhört det är, så det var som om jag var med. Försökte göra som på tv, lägga huvet under kudden, men det blev så svårt att andas till slut.
Det var snabbt över, som tur var och jag försökte somna igen.

Mina tankar flög så snabbt att jag inte hann med. Helt plötsligt kom jag på mig med att tänka på nåt helt konstigt, så då var jag tvungen att gå baklänges i mina tankar tills jag kom på vad jag börjat tänka på och sen försöka kontrollera tankegångarna.
Inte så lätt.
Efter några timmar gav jag upp, gick upp och läste ut Cosmopolitan. Sen kollade jag lite på ANTM, men gav upp.

Sen helt plötsligt var jag någon annan stans och jag förstod att jag drömt. Jag vaknade, hade då sovit en timme ungefär. Sen somnade jag väl om igen.

Men vilken natt hörni!

Inga kommentarer: