fredag, september 11, 2009

Ja så blev det med att uppdatera så mycket jag kan...
Det har varit en bra dag iallafall, jag har varit på fem olika ställen, mött nya människor och sett så mycket kläder och skor. Jag har plockat ut massa snyggt, hoppas också att Carina gillar det. Sen har jag hunnit med att fixa andra saker, och hängt med Ingemar, och snart ska jag till Kistakollektivet. En fullt upp-dag. Men det är ju bra, det skillnad mot igår då jag var hemma och slöade halva dan.
Imorgon är det tävling i Norrköping, men jag ska inte dit. Känns lite trist, men jag ska hem till Annika och fixa inför festen imorn. Ska bli roligt som fan, vi ska göra om tomrummet till ett discotek! Eller nåt.

Väntar nu på Josefinfinfin som ska sova här inatt, hon ska komma och hämta nyckeln strax. Jag är helt slut i kroppen, har gått runt hela dagen.

Jag var på ett ställe idag som hade sjukt snygga grejor från Gina Tricot, och jag var ju i himlen. Där fick jag även en goodiebag med sjukt cool väska, ska fota och lägga upp sen.
I love my job.

Inga kommentarer: