söndag, september 20, 2009

Mitt plattade hår i bilder

Jag sa ju faktiskt att det skulle komma bilder på håret, för jag plattade det igår. Det var skitjobbigt att platta, hade glömt det, men det var värt det.




Snyggt va?!















Jag tänkte att ni skulle få se min kamp att få till en bra bild. Det tog några försök...


















I hissen på väg hem från Martin. Det var en fin pose i spegeln, men jag ser ju verkligen bara konstigt ut här, stirrande ögon på nåt vis.




















Här lutar jag huvudet för långt ner, näsan ser ju ut som en kran!

Här är sista försöket i hissen, sen gav jag upp. Ser ju rädd ut, och hur mycket ser man håret? Förresten så hatar jag att man ser lappen på sjalen på alla bilderna.
















Cousin It? Bara hår är ju inte så mycket fashion?





















Alldeles för mörkt foto, håret ser trist ut, plus att jag har helt spända läppar, ser inte klokt ut.



















Här har jag huvudet alldeles för långt nedböjt, men det börjar likna något!
Och resultatet ser ni ju längst upp.


1 kommentar:

Unknown sa...

superdupert snyggt!!!