lördag, mars 04, 2006

Buggdag i stockholm?

Idag är det supertävling i Sthlm. Ska bli urkul! Lång dag, men roligt som 17. Det är en av de största tävlingarna på länge, 30 par i BWVI. Coolt, riktigt. Alla kommer vara där, men ändå kan jag få en känsla av att jag blir ensam. Alla har liksom någon annan att vara med, och man pratar bara sporadiskt. Jag kommer nog få spatsera runt ensam och hälsa på folk lite då och då. Men det är jag van vid, så går det till. Jag älskar det ju, då får det vara värt det.
Kanske kommer stjärnan också och kollar in lite superbugg. Skoj.

Det är fullt hus här, mormorn och morfarn ska med till Åre idag, så de har bott här i natt. Trevlig kväll igår, blev lite gråtmild, men jag skyller på vinet. De åker bort en vecka, så jag ska få åka hem! Jag är lycklig. Längtar som fan.

Å en annan hör inte av sig. Han är säkert död. Jag blir superirriterad, men det är nog för det bästa. Han stänger nog av mig nu. Bra för han, men jobbigt för mig. Fast jag är van vid det också. Alla lämnar mig så småningom. Så har det varit, så kommer det vara.

Nu ska jag och mitt lockiga hår klä på mig och sen fara till The Tävling.
bye

Inga kommentarer: