torsdag, mars 09, 2006

Kids!

Å vilken bra dag! Jag har fått träffa alla kidsen på en gång! Först gick jag o hälsa på teaterungarna, båda grupperna, det var skitkul! Jag tror de har det jättebra med Lisa, hon kan ge dem mer nu än vad jag kan. Sen gick jag till klubben och tränade kidsen. Shit, vad bra de är, och jag har ett finger med i spelet, jag är en orsak till varför de är så bra. Jag älskar dem och hur bra de är. Allihopa var på G idag och jag lärde ut nya grejor och de var så duktiga. Edvin sa till och med att han hade haft skitkul, att de inte brukar ha så kul. Jag blev så glad. Och så fick jag ett sms när jag kom hem från Henrik och Eva, att jag hade varit jättebra med ungdomarna! Jag blev så glad, för jag gillar det verkligen. Jag önskar att jag kunde vara där varje torsdag och träna dem. Parträning är ju det jag vill göra. Eller det är ju skitkul att hålla kurs också. Men roligare att träna tävlingspar. Jag vill bli tränare. Hoppas det går bra med alla mina tävlingar och träningar nu, det känns som om det lossnar. Jag tror det är ett steg på vägen det här. Nu går det bättre. Hoppas jag iallafall. Det kan ju lika gärna gå skit, men jag har ju kul.

Tokroliga djur har jag ju!

Surr hej

Inga kommentarer: