söndag, mars 12, 2006

Helg

Rolig helg. Fredagen tillbringades hemma och med en ganska tidig sovtid. På lördagen såg jag ett skoj sms jag fått under natten. Jag var inte ute och härjade =) Jag åkte tåg kl 10 till Karlstad och gick till Sunnstahallen. Tävling hela dagen, roligt med bra placeringar för mina vänner. Benjamin hängde med hem och vi käka korv och spaghetti kl elva på kvällen. Sen snacka vi och kolla på dansfilm. Det är riktigt roligt att snacka med honom, jag gillar han. Det är annorlunda att vara ensam med honom. Men så är det med endel männsikor, de blir lugnare och säkrare när man är själva.
Vi åkte till klubben idag och han höll kurs. Roligt, jag fick lära mig vissa grejor också. Det är så himla roligt när jag upptäcker nya grejor, och ännu roligare att man kan göra det på alla slags kurser. Idag var det inte nån hög svårighet på kursen, men ändå fick jag nåt ut av det. Det blir ju inte bättre än vad man gör det till. Samma sak på tisdagsträningen, då har vi grön grupp först, och det är roligt fast det inte är så svårt, för man behöver alltid träna på saker man kan göra bättre. Sen skjutsade jag Benjamin till tåget och nu e jag hemma. Jag är trött men ända ganska lycklig. Jag har pratat med Mette också, och jag får skjuts hem imorn. Skönt att slippa gå.
Jag är så trött nu...

Inga kommentarer: