lördag, mars 25, 2006

tack!

Det har varit värsta trubbel med bloggen, har inte gått att uppdatera på ett tag, men nu tror jag att det ska funka. Idag har jag varit på danstävling, och mina kids tävlade. Emil och Cilla kom tvåa och Ebba och Kristina kom trea i sina klasser. Riktigt roligt! Det som va synd var att Edvin och Bella åkte ut, jag blir så ledsen. De är så drivna och vill och är så duktiga, men det går inge bra. Plus att det är jobbigare när det går bättre för deras syskon. Edvin förtjänar verkligen att komma till final, han e min favvo.
Ikväll blire utgång skulle jag tro. Jag o Jennöh. Vi ska försöka ta oss till nån Groda. Hoppas på ett möte ikväll, skulle vara roligt.
Nästa helg ska v på cruise igen. Så roligt. Hoppas att Jenny kan ta ledigt och hänga med. Som förfest ska vi till BMB och hoppas på att träffa NRJfolket igen. Kanske få en repris, eller hur Jennöh ;)

Nu ska jag ta min läckra outfit och min nya väska och sminka upp mig och packa öl och vandra iväg. På återseende! Hej

Inga kommentarer: