söndag, mars 26, 2006

Club Plaza

Igår var jag ute på plaza. Det var ganska skoj. Jag och Jennöh hade roligt iallafall. Vi stod i kön alldeles för sent, så vi visste inte om vi skulle komma in. Men till slut kom en vakt fram till oss och frågar hur gammal Jenny är, hon ser lite ung ut. Hon svarar 22 och han säger jaha men det är 25 här. Då tar jag tillfället i akt och säger " Men det är lungt, jag kan ta hand om henne ikväll" Sen svarar jag 26 på hans fråga om min ålder. Så då kom vi in. Vet inte om jag ska ta det som en komplimang eller förolämpning att han gick på att jag var 6 år äldre än vad jag är. Men men, vi hade en kul kväll, dock med extrem brist av bra musik på dansgolvet. Kvällen slutade väl som väntat och det var bra, för nu ser jag andra saker. Våren är här och jag vet vad jag vill. Ganska så bra. Jag ringde ett roligt samtal på vägen hem imorse, men jag vet inte om jag vill dras in i jobbigheter igen. Jo det vill jag, jag kastar hjärtat före och tänker inte. Och det är så skööönt! Jag gillar inte när man måste analysera och tänka efter så jävla mycket före hela tiden. Då missar man nog mycket. Eller så är det jag som missar, who knows.
Jag vet bara att jag jämför alla andra med han och han vinner jämt.

Mina ögon svider av trötthet, men jag ska inte somna innan läggdags. Jag struntar i Uppsala, orkar inte åka iväg. Jag får missa jordens snyggaste kille, så får det vara. Han får klara sig utan mina brännande blickar fyllda av åtrå och hetta =)

Håll mig hårt eller släpp mig helt. Bra sagt.

Hej

Inga kommentarer: