onsdag, mars 29, 2006

Fucker

Jag är härmed världens sämsta person på att behålla pengar...
Kan inte ha råd med nåt. Vill inte göra av med mera pengar, vet inte ens om jag har råd att äta på kryssningen, hatar allt som har med pengar att göra. Jag fattar inte vars det tar vägen, alla mina pengar går åt att äta och åka. Det är inte ens så att jag får nåt för det, jag kan inte handla de sakerna jag vill längre, kan bara koncentrera mig på att spara pengar. Imorn går det åt massa pengar när jag ska åka hem och gå till doktorn. Mina jeans som jag behöver köpa får fan vänta hundra år, och då vill jag säkert inte ens ha de längre. Önskar jag hade en outtömlig pengakälla, för nu är det fan kris. Pappa, om du läser det här, snälla hjälp mig. Jag vill egentligen inte be dig, eftersom jag ska klara mig själv (vilket jag inte gör), men nu är det så att annars kan jag inte spara ihop pengar till sommaren. Då jag inte har nån inkomst.
Känner mig som ett enda stort misslyckande. Inget går bra, jag bara finns. Till ingen nytta.
Soon they'll be prayers
and candles are lit
I know
let them not weep
let them know
that I'm glad to go

Inga kommentarer: