torsdag, mars 02, 2006

Kids

Jag tror att jag hostar av glass.

Såg nyss titta han snackar. Jag gillar den filmen. Jag vill också ha barn nu. Men samtidigt inte. Jag kan få dagdrömmar om en liten son som blir min bästa vän och allt kretsar kring honom och jag blir en cool ung mamma, sen hittar vi nån lämplig pappa. Eller så lever jag i verkligheten och vet att det inte blir så.

Snökaos. Det blir nog ingen vår i år. Jag som har tagit hit mina vårjackor. Jag kan göra så att jag tar på mig dem ändå och lider för att vara fin. Jag vill inte ha min tråkiga gamla jacka längre. Usch. Jag vill vara ny och fräsch. Idag har jag luggen åt ett annat håll, det du!

Hoppas på Nalen ikväll, måste se kära Isac. Jag saknar honom, vill verkligen träffa han. Det var så länge sen.

Jag blev ju kär i Jose Gonzalez Heartbeats, men hörde sen att det var The Knifes låt, och den är ju himla mycket bättre. I like.

Pengarna försvinner och jag också.

Inga kommentarer: