onsdag, juni 06, 2007

Grattis Sverige II

Imorse när jag gick till jobbet kändes det som om jag hade missat värsta festen. Ni vet lugnet efter stormen. Det var som om hela världen hade stannat upp och börjat andas igen efter en ansträngníng som hette duga. Det var ingen i Bergshamra och nere i tunnelbanan var det helt tyst, det var folk där men alla verkade vara inhöljda i ett lugn som jag inte sett förut. När jag kom upp från tunnelbanan så fungerade inte trafikljusen och trafiken var inte ett dugg aggresiv. Jag fick sorgekänslor som om någon hade dött.

Jag har jobbat på asbra idag, hade typ tusen mail i förbeställningsmailen, satt i 5 timmar och bara fixade upp all röra. Många kockar gör ingen bättre soppa...
Nu slutar jag om 1 timme. Gorgeous är här, då har man nåt att titta på iallafall =) Tror att jag har en lasagnedejt ikväll, men det känns ju läskigt. Vi får se, kanske blire smaskens...

Öland närmar sig med stormsteg. 4 veckor till sol bad fest dans. Linus och jag firar 2 år och vi ska äta tårta =) I love 66 och 77:s sammanhållning under favvoveckan. I år ska vi få in en extra person, en Henrik som säkert är snäll.

Vill ha vill ha vill ha

Inga kommentarer: