lördag, juni 02, 2007

Inte okej

Jag hade rätt, jag skäms när jag läser. Men jag minns det inte. Minns inte ens hur jag kom hem. Läskigt full igår fast jag bara skulle hem och ta det lugnt. Försov mig imorse, skulle börja kl 10. Vaknar av att Anna ringer och frågar var jag är tio över. Pinsamt. Sen la jag en pizza på jobbet kan man väl säga. Och jag kommer göra det igen... Suck.
Jag lämnade ut mitt kort till massa folk igår, fick ett sms inatt. Det var roligt, men jag minns ju inte.

Det var en bra kväll dock. Nu ska jag försöka klara mig igenom 8,5 timmar på jobbet.

1 kommentar:

Pollifaxen sa...

Hade jag varit min syster hade jag nu hållt tal om "alkoholkonsumtion" men nu är jag inte min syster :P

Såg massa tok-sliriga lirare igår när jag jobbade. Man hoppas alla kom hem ordentligt, spec de som knappt kunnde ta sig från A-B.

Är du i Kattne i helgen kanske vi kan parta lite singstars på fre eller lö. Har troligen propert besök från Gotland då också...Kul med lite folk :)