tisdag, juni 12, 2007

I want it all, nothing more.

Jag vill ha vill ha.

Min helg var bra. Perfa, finfin, härlig. Jag kom hem på fredan och fick öl hos grannen. Sen drog jag och lillebror några minttu och sen gick vi ut. Jag försökte fylla honom, men det gick inge bra. Jag blev jättefull. Pratade med massor folk och gjorde illa en. Jävligt ledsamt, jag får hjärtesorg. Hela tiden.
På lördagen vaknade jag med kläder på efter en vandring hem. Hade ascool bandana. Vi åkte på student och jag hade huvudvärk som hette duga. Var tvungen att lägga mig och sova i två timmar. Sen åkte vi in till stan och jag satt med Elin, Anna och Martina och pratade om allt. Vi drack vin och hade nostalgi. Trevligt. Sen gick vi till stan och kollade läget, jag träffade mycket folk. Vidare till statt där jag mötte Max, Julia och Pelle! Det var roligast. Rockern var där också, men det var inte okej. Sen dansade vi och sen tog det slut. När jag kom ut så stog Rockern där också. Han vandrade runt och jag höll koll. Sen tillslut kom han fram och sa hej. Jag dog. Sen skulle han åka och jag gick ner på stan igen. Ringde Hågis och pratade lite, han var snäll först, sen dryg. Mitt modiga jag tog övertaget och jag ringde Rockern! Helt sjukt bra. Vi snacka om allt och jag minns att jag fnissade så mycket. Han skulle smsa på söndage, och jag fick ett på morgonen, men inte sen på dagen. Suck. Jag vill ju. Nu har jag typ suttit och hängt på Youtube och kollat deras sida.

Eventuellt kanske jag kan ta mig till Hultan! Det vore kalas. Men jag vill att rätt folk ska dit, vill ha en rolig stund. Kanske får jag hänga med Henriks band som ska spela, vara lite rodder. I hope really mycket. Det skulle vara the Thing to do.
På torsdag är jag ett år ändre igen. Känns lite tjatigt. Men det får man väl stå ut med. Måste iallafall tok-banta inför Öland, jag och Linus babe har 5-kilospakt. But I dont know hur det går.

Igår var jag hemma hos barnflickefamiljen och barnvaktade. Det var jättemysigt att vara med dem, ska dit ikväll igen. Sov i mitt gamla rum, kokhett! Det är på våningen längst upp så det blir lite varmt där efter ett tag.

Söder? Ja så får det bli.

Inga kommentarer: