tisdag, juni 19, 2007

Solsken

Idag känns det som om jag fått mycket utrett fast jag inte gjort nåt. Jag går ändå runt med ett litet leende på läpparna. Undrar om allt kanske ordnar sig. Jag har ju lyckats hålla det hela dagen iallafall.
Imorse skulle jag gå upp tidigare och gå och hämta kartonger, men jag sov för länge, trots mammas väckningsmeddelande. Ful i håret och stressad kom jag till jobbet. Tur att Annika var här redan och hade värmt upp stället åt mig. Fixade iordning massa tider under veckan, lyckades vara ledig onsdag och torsdag nästa vecka inför kommande flytt. Plus att jag fick ändra tiderna då så att jag jobbar på söndag istället, då det är ob4. Vilket betyder mera pengar till mig. Shibby!

Mitt rum ser ut som en hel krigszon för att jag inte orkar bry mig om att packa upp alla de saker som jag haft med mig hem från Katrineholm. Jag tänker att jag ändå ska packa ner det i kartonger när jag flyttar. Men det känns jobbigt att komma hem till stöket. Hoppas att jag kan ge mig ut och springa ikväll om jag hittar nåt bra springspår.

Just nu är det tokregn på ena sidan huset och dugg på andra. Det är ganska lokalt kan man säga då huset här på jobbet är typ 10 meter brett.

Inga kommentarer: