torsdag, mars 26, 2009

AW om 5 minuter

Vi ska fira lönen med att göra av med den. På öl.
Fast jag ska försöka göra av med den på nåt fint klädesplagg och kanske ett par drömskor, vi får se.

Mitt huvud har varit inne i scheman och sommar nu så jag är helt snurrig. Vi lägger sommarschema nu ända fram till 20 september, så jag har varit inne i sommaren hela dagen. Tror att vi snart är där, vill ta fram sommarjacka, sandaler och linnen. Sen går man ut och förfryser öronen. Speciellt på mornarna.
Minns hur bra jag mådde förra sommaren när jag bodde hos David. Två veckor av promenader och lycka. Vet att jag till och med gick upp och duschade på morgonen, nåt jag inte kan förmå mig nu för tiden, även fast jag har nästan kortare väg till jobbet nu. Har ett kort på mig när jag har min tigerklänning på mig och jag ser så fräsh ut.
Ska fan få på mig den klänningen i sommar igen. Det är ett av målen.

Men ett annat mål lär det inte gå lika bra med. Inflyttningsfesten för kollektivet i Kista är på lördag om två veckor, och tills dess ska jag snyggt komma i min lilla svarta. Jag ska i alla fall ha på mig den oavsett hur jag ser ut, det vore bara roligare att komma i den snyggt.

Inga kommentarer: