torsdag, mars 12, 2009

Igår

Igår bloggade jag visst inte. Det kändes väl inte nåt just då.
Jag fick komma in tidigare på jobbet och så jobbade jag till lunch, åkte hem och lagade mat, kollade på How I met your mother och sen åkte jag till gruppen.
Var lite nervös innan, men precis innan så fick jag reda på att jag ska få gå på Inspirationsdagarna, det ska bli askul. Var där för några år sen, och det var då jag upptäckte Mia och blev arg på henne, vilket ledde till att jag skrev till henne och var med i hennes program.
Minns också att det var den dagen de ringde från meter och sa att vi skulle få vara med i Du är vad du äter.
I alla fall, det ska bli roligt att gå, hoppas jag kan få lite inspiration.

Jag var också helvetet igår. Eller det var bikramyoga. Men det kändes typ som om jag var i helvetet. Det är Yoga i 40-graders värme och de sa att första målet var att stanna kvar i rummet under hela 90-minuters-passet. Det gick inte så bra. Efter typ en kvart var jag tvungen att sitta ner, och resten av tiden gick åt till att försöka andas utan att svimma eller spy.
Efter en timme gick jag ut. Ringde till mamma och grät för jag kände mig så misslyckad och tjock och dålig. Hon sa att jag skulle vända det till jävlar anamma, men fan jag vet inte riktigt hur man gör det.
Det kändes bara så jävligt, för hon hade hjälpt mig med pengar till kortet, och det var så himla snällt, så klarade jag det inte. Fast jag ska gå ikväll också, så vi får väl se om jag lyckas bättre då, då kanske jag fortsätter ännu mer.
Jag kanske blir en yogafantast.

1 kommentar:

Anonym sa...

du är varken ful,tjock eller dålig.Glöm ej det.