måndag, mars 02, 2009

Meningen med livet

Är i alla fall inte dagens sysslor. Är extremt trött och uttråkad. Tror att jag ska låta dagen fortsätta vara meningslös.
Egentligen hade jag planer på att åka till ikea med Philip, men som tur var kände han inte för det, jag känner verkligen inte för det.

Det blir väl alltid såhär efter en helg med massa dans och roligt. Post-rolig-depp eller nåt.
Lördagen var väldigt rolig, jag dömde ju helt själv, fick vara med och bestämma om vilka som dansade bäst. Jag gillade det skarpt, hoppas det kommer fler gånger. Söndagen var rolig till en början, sen på eftermiddagen blev jag väl trött och ledsen av det. Eller så berodde det på en forna, och i många kretsar (dock absolut inte av mig, varken innan eller efter gårdagen) respekterad dansare som betedde sig svinaktigt. Och för att jag vill så mycket och inte får bekräftelse på att jag borde fortsätta eller om det jag gör är bra eller dåligt.

Ikväll blir det start på nya livet (igen). Min nya PT ska få mig i form. Eller det blir väl jag som får få mig i form med hjälp av honom.
Ska börja nytt liv varje dag, kanske kommer det kännas roligare då. Alltså utan att ha ett dåligt liv emellan. Bara massa nystarter. Kan det va nåt va?

Inga kommentarer: