tisdag, maj 25, 2010

Lost II

Okej, nu har jag sett.
Känns tomt på något sätt. Jag grinade såklart, så fina återföreningar mellan alla, väldigt starkt när de kom ihåg. Speciellt Charlie och Claire, och Juliette och Sawyer. Så vackert.

Nedan följer fortsättning av texten, men ni måste markera det för att se, ni som inte sett, läs inte.

Men jag måste erkänna att jag inte riktigt känner mig nöjd. Vad hände med de som lyckades åka iväg med planet? Var alla i kyrkan döda? Eller bara Jack? Varför var Penny i kyrkan? Varför inte Daniel, Charlotte och Miles? Har Dharma aldrig funnits?
Det känns ändå som att det fortfarande är massa frågor kvar. Det kanske inte är meningen att man ska förstå allting.

Jag är nöjd ändå, det var ett väldigt fint avsnitt, ett väldigt bra slut på en lång vänskap.

Inga kommentarer: