onsdag, maj 26, 2010

VHS/DVD

Det finns ett oändligt tal med dansfilmer som är på VSH, och typ 15 av dom äger jag. En stor del av de andra äger folk jag känner och jag vill titta på dom.
Okej tänker ni, vad är problemet då?
Jo. Problemet är att jag inte har någon video. Det är ju något man började glömma bort för 10 år sen typ.
Så. Nu letar jag runt efter en video och tänker att det vore ju bra att ha en sån som är kombinerad med DVD-spelare också, för det har jag inte heller, kan bara se om jag kopplar datorn till TVn (som i och för sig inte är så jobbigt). Men, ändå, bra med kombinerad DVD/VHS, så det ska jag köpa.
Det finns inte många såna ska jag säga, men de kostar typ 1000 spänn. Jag hade tänkt mig mycket billigare. Visst, jag kan ju köpa på blocket eller så, men det är ju alltid tryggare att ha en ny. Får se hur jag gör.

Förresten så fyller jag år om typ två veckor, så då skulle jag ju kunna önska mig en sån. Fast jag vill ju ha den innan dess, så fort jag bestämt mig vill jag ju ha sakerna direkt!

Jag kan önska mig istället:
HTC Desire
Eltandborste
Ny fin soffa
Fler garderober


Eller att så många som möjligt kommer på min fest den 12 juni!

Inga kommentarer: