torsdag, maj 27, 2010

Serier

Det har varit väldigt många spännande säsongsavslutningar nu på senaste.
Greys var superspännande, Gossip girl också. Vampire Diaries var inte heller så tråkig och Lost var ju som sagt typ tillfredställande.
Känns som att det är många avslut på serier, gillar inte sommaruppehåll. Vad ska man se på nu då? Jag har ju sett klart underbara Arrested Development (som jag rekommenderar alla att se) och så har jag kvar My so called life, som också är bra.
Men sen då, när jag sett klart det? Bara att sitta och vänta på att allt börjar igen. Kanske ska jag börja se på Heroes, Big Love och Californication igen, där har jag väl några säsonger kvar, eftersom jag slutade se dom. Eller börja se Dexter, som alla pratar om. Eller Flashforward, men den blev ju nedlagd, så då är väl det inte så kul.
Jag började ju titta på nåt som hette Bored to life, men det var inte så kul helt ärligt.

Får helt enkelt se på film i väntan på att allt börjar.

Inga kommentarer: